ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС
ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТЕТЕРСЬКОЇ І.Л.
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
22.02 6клас |
Контрольна
робота № 4. Людські стосунки (А. Ґавальда, Джек Лондон, Гаррієт Бічер-Стоу,
У. Старк) (різнорівневі завдання). |
Виконати
завдання контрольної роботи і надіслати у вайбер |
23.02 7клас |
Артур Конан Дойл
«Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання
сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного
методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і мораль-них
якостей. Доктор Ват-сон як оповідач. ТЛ: оповідач і
розповідач, початкове поняття про точку зору. |
https://www.google.com/search?q https://www.google.com/search?q с.233-242 |
24.02 9клас |
Урок
позакласного читання № 2. Бронте Ш. «Джейн Ейр». |
https://www.youtube.com/watch?v=92O1UbZ8_4o
|
24.02 8клас |
Мігель де
Сервантес Сааведра «Дон Кіхот» І
частина. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу,
лицарського, авантюрно-пригодни-цького, філософського роману, пародії).
Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. |
https://knigogo.com.ua/knigi/don-kihot/ с.252-264,
розділи ІУ, УІІ,УІІІ. |
252-24.02 6клас |
Мацуо Басьо
(1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.
Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку. ТЛ: хайку,
псевдонім, підтекст. |
https://www.google.com/search?q https://www.google.com/search?q с.170-175, вивчити
напам»ять 3-4 хайку зі с.172-174 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТЕТЕРСЬКОЇ І.Л.
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
21.11 |
Джозеф Конрад
(Юзеф Теодор Конрад Коженьовський) (1857 – 1924). «Серце пітьми». «Серце
пітьми» – пригодницький роман про мандрівку моряка Марлоу Центральною
Африкою. |
Прослухати
аудіокнигу. |
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
16.11 6 клас |
Роберт Льюїс
Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». ТЛ: повість. |
С.76 -78. https://www.youtube.com/watch?v=oj3jERQgNcs
|
17.11 7клас |
Контрольний твір
на тему «Твої враження від прочитаного твору «Хлопчик у смугастій піжамі» Дж.
Бойна» |
Повторити
вивчене по темі «Історичне минуле в літературі»(готуємось до контр.роботи) С.70-119 |
18.11 9клас |
Контрольний твір
на тему «Роздуми над сторінками роману «Собор Паризької Богоматері». |
Написати твір у
чорновому варіанті. |
18.11 8клас |
Середньовіччя як
доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і
східних літератур. Вплив релігії,
філософії на літературу і культуру в добу середньовіччя. Основні жанри
середньо-вічної літератури на заході та сході. |
https://www.google.com/search?sxsrf
С.124-125 |
18.11 6клас |
Роберт Льюїс
Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». Особливості розвитку пригодницького
сюжету у творі. ТЛ: сюжет. |
https://www.youtube.com/watch?v=FZuadxHqXD0
Прослухати
аудіокнигу «Острів скарбів» ( Частину І.) Підготувати відповіді на запитання
підручника на с.78-79. |
| ||
|
01.11 5 клас |
Ганс Крістіан
Андерсен «Снігова королева». Утвердження
дружби та вірності. Чарівний світ твору. |
Електронний
підручник : оповідання 6-7, с.70-75 |
01.11 7клас |
Друга світова
війна у європейській поезії. І. Вайсґлас «Круки». |
https://www.youtube.com/watch?v=_4wwTqQRakU
с.125-126 |
01.11 8клас |
Публій Вергілій
Марон (70–19 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя).
Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння,
утвердження величі держави. ТЛ: героїчний
епос. |
с.98-110 |
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
24.10 9кл. |
Джордж Ноел
Гордон Байрон . Відображення духовного життя особистості та суспільства в ,
історії та культури Європи в поемі«Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і
автор : схожість і відмінність.Особливості віршової організації поеми.
ТЛ:спенсерова строфа |
https://www.google.com/search?q с.112-118
Повторити
вивчене про Гейне та Байрона(готуватись до к.р. в п»тницю 28.10) |
25.10 5клас |
Ганс Крістіан
Андерсен «Снігова королева». Перешкоди на
шляху Герди, її помічники. |
https://www.google.com/search?q
с.63-70,
третє, четверте і п»яте оповідання «Снігова королева»
https://www.google.com/search?q
|
25.10 7клас |
Вальтер Скотт
«Айвен-го». Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і
підступ-ністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа,
Моріса де Брасі. ТЛ: поглиблення
понять про роман (історичний роман). |
https://www.google.com/search?
с.98 -119 ( 22-
43 розділи роману)
|
25.10 8клас |
Давньогрецький
театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні
жанри давньо-грецької драми – трагедія
і комедія. Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і
театру. «Прометей
закутий». Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий». ТЛ: трагедія. |
https://www.google.com/search?q
Повторити міф
про Прометея.
Есхіл «Прометей
закутий» с.84-90
|
26.10 6клас |
Ж. Верн.
«П’ятнадцяти-річний капітан». Дік Сенд і його друзі. ТЛ:
пригодницький роман, композиція. |
https://www.google.com/search?
С.63-69розділ 9 «Капітан
Сенд» |
27.10 7клас |
Урок
мовленнєвого розвитку № 2. Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер
і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). Зіставлення літературних творів із їхніми
втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, театр, ілюстрації та ін.)
(усно). |
|
28.10 9клас |
Контрольна
робота № 2. Романтизм (різнорівневі завдання). |
|
28.10 6клас |
Ж. Верн.
«П’ятнадцяти-річний капітан». Дік Сенд і Негоро. ТЛ:
пригодницький роман, композиція. |
https://www.google.com/search?
|
28.10 8клас |
Контрольний твір
«Основний конфлікт трагедії «Прометей закутий». «Дари» Прометея людству. Ідеї
служіння, самопожертви, свободи.» |
Написати твір. |
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
17.10 9кл. |
Джордж Ноел
Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…».
Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда». Вплив творчості Дж. Байрона
на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці
поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона. |
https://www.google.com/search?q
https://www.google.com/search?q=
с.91-100
|
18.10 5клас |
Літературна
казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875).
«Снігова королева». Боротьба добра і
зла в казці. |
https://www.google.com/search?q
с.71-75
https://www.google.com/search?q
|
18.10 7клас |
Вальтер Скотт
«Айвенго». Поглиблення понять про роман (історичний роман). Початкові поняття
про художній час, художній простір. Висловлювання україн-ських митців про В.
Скотта, його вплив на розвиток історичного роману. ТЛ: поглиблення
понять про роман (історичний роман). |
с.78--75, с.78-98
(3-18 розділи роману)
|
18.10 8клас |
Урок
мовленнєвого розвитку № 1 (письмово) Порівняльна характеристика літературних
героїв. Ахілл і Гектор. |
https://www.google.com/search?q
|
19.10 6клас |
Жуль Верн
(1828-1905). «П’ятнадцятирічний
капітан». Тема духовного випробування людини в романі. Сюжет твору. ТЛ: пригодницький
роман, композиція. |
https://www.google.com/search?q=
с.56-59 |
20.10 7клас |
Вальтер Скотт
«Айвен-го». Утілення в
образі Айвенго кодексу
лицаря, художні засоби створення образу. Образи Ровени і
Ребекки. ТЛ: поглиблення
понять про роман (історичний роман). |
С.98-113, 22-29
розділи роману. |
21.10 9клас |
Джордж Ноел
Гордон Байрон. Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу
гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення
образу, динаміка образу та ін.). |
https://www.google.com/search?
С.101-111
|
21.10 6клас |
Ж. Верн.
«П’ятнадцяти-річний капітан». Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його
мужність і людяність. ТЛ:
пригодницький роман, композиція. |
https://www.google.com/search?q=
с.60-62 |
21.10 8клас |
Види лірики в
давній Греції й особливості їх розвитку.
Тіртей (VІІ ст.
до н. е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії.
Античний ідеал героя. Авторська позиція.
Сапфо (VІІ–VI
ст. до н. е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Звернення у
вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її
почуттів і переживань. |
https://www.google.com/search?q=
с.74-76,с.79-81 |
Дата Клас |
ТЕМА УРОКУ |
ЗАВДАННЯ |
11.10.2022 7 клас |
Урок
мовленнєвого розвитку № 1. Стислий відгук на прочитану літературну баладу
(письмово). |
Повторити тему «Жанр
балади у європейських літературах» Написати відгук. |
11.10.2022 8 клас |
Давньогрецька
міфологія. Основні цикли давньо-грецьких міфів. Міфологічна основа героїчного
епосу. Міфи троянського
циклу. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь. Відображення історичних
подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний
зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.). |
Прочитат 2-3
міфи троянського циклу |
11.10.2022 5 клас |
Зіставлення образів
героїнь казки «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості,
справедливості. |
https://www.google.com/search?q с.68. |
12.10. 6 клас |
Мудрість байки. ТЛ: байка,
езопова мова, алегорія, алегоричний образ. |
https://www.google.com/search?q повторити
с.42-45 підручника. |
13.10 7 клас |
Контрольна
робота № 1. Вступ. Жанр балади у європейських літературах (різнорівневі
завдання). |
Повторити
вивчене по темі «Вступ» та «Жанр балади у європейських літературах» https://www.google.com/search?q с.8-69
переглянути матеріал по темі. |
14.10 9 клас |
Г. Гейне.
Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»:
особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи
(образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого
почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів. |
https://www.google.com/search?q= с.73-77
підручника. |
14.10 6 клас |
Контрольна
робота № 2. Вступ. Міфи народів світу. Байки Езопа, Ж. де Лафонтена
(різнорівневі завдання). |
https://www.google.com/search?q повторити
с.42-47 |
14.10 8 клас |
Гомер та його
значення в історії розвитку європей-ських літератур. Міфологічна основа гомерів-ського
епосу. «Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. |
https://www.google.com/search?q
прочитати уривок
із «Ілліади» «Викуп Пріамом тіла Гектора», аналізувати прочитане. |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар