пʼятниця, 26 вересня 2025 р.

Відкритий урок-Тема. Розігрування діалогів за однією із запропонованих ситуацій спілкування


 

22.09.2025 р.в Новогребельській гімназії з учнями 6 класу проведено відкритий урок з української літератури.

Тема. Розігрування діалогів за однією із запропонованих ситуацій спілкування (" Щедрик, щедрик, щедрівочка"). Група 1. УВ.
Мета. Удосконалювати мовленнєво- комунікативні вміння складати й розігрувати діалогічні тексти відповідно ситуації спілкування. Використовувати різні типи й види реплік, дотримуватися мовленнєвого етикету; виховувати любов до українського слова, до українських обрядів.
Випереджувальні завдання:
- повторити, що таке діалог;
- пригадати вивчені щедрівки;
- навчитися виразно декламувати або співати їх;
- одягтися відповідно ситуації.
Урок проведено в музеї " Берегиня".
Поставлено проблемне питання: "Чи потрібно сучасній людині вміти вести діалог? Чому?"
Лунали діалоги: "Учитель - учні" ( ознайомилися з пам'ятками: " Як вести діалог", "Правила поведінки під час спілкування"); діалог- домовленість між учнями ( розподілення ролей і завдань).
Почався діалог між щедрувальниками й господарями такими словами:
Тож пустіть нас, господарю,
Вам защедрувати.
Щастя й радості ми Вам
Хочем побажати.
Діти співали й декламували щедрівки: " Щедрик, щедрик, щедрівочка", "Ой, сивая тая зозуленька", "Щедрик, ведрик..." та інші; танцювали, висловлювали побажання господині й господарю, які щедро роздавали їм дарунки. При цьому всі дотримувалися правил спілкування й етикету.
Мети, я думаю, досягнуто.
Пригадала слова сина філософа Сенеки:" Ми навчаємося не для школи, а для життя"...
І я впевнена,що в життєву дорогу кожен учасник цього дійства узяв найголовніше - любов і бережливе ставлення до рідного слова...22.09.2025 р.в Новогребельській гімназії з учнями 6 класу проведено відкритий урок з української літератури.
Тема. Розігрування діалогів за однією із запропонованих ситуацій спілкування (" Щедрик, щедрик, щедрівочка"). Група 1. УВ.
Мета. Удосконалювати мовленнєво- комунікативні вміння складати й розігрувати діалогічні тексти відповідно ситуації спілкування. Використовувати різні типи й види реплік, дотримуватися мовленнєвого етикету; виховувати любов до українського слова, до українських обрядів.
Випереджувальні завдання:
- повторити, що таке діалог;
- пригадати вивчені щедрівки;
- навчитися виразно декламувати або співати їх;
- одягтися відповідно ситуації.
Урок проведено в музеї " Берегиня".
Поставлено проблемне питання: "Чи потрібно сучасній людині вміти вести діалог? Чому?"
Лунали діалоги: "Учитель - учні" ( ознайомилися з пам'ятками: " Як вести діалог", "Правила поведінки під час спілкування"); діалог- домовленість між учнями ( розподілення ролей і завдань).
Почався діалог між щедрувальниками й господарями такими словами:
Тож пустіть нас, господарю,
Вам защедрувати.
Щастя й радості ми Вам
Хочем побажати.
Діти співали й декламували щедрівки: " Щедрик, щедрик, щедрівочка", "Ой, сивая тая зозуленька", "Щедрик, ведрик..." та інші; танцювали, висловлювали побажання господині й господарю, які щедро роздавали їм дарунки. При цьому всі дотримувалися правил спілкування й етикету.
Мети, я думаю, досягнуто.
Пригадала слова сина філософа Сенеки:" Ми навчаємося не для школи, а для життя"...
І я впевнена,що в життєву дорогу кожен учасник цього дійства узяв найголовніше - любов і бережливе ставлення до рідного слова...












Немає коментарів:

Дописати коментар