План роботи вчителя початкових класів (1 клас)
на період дистанційного навчання з 16.11.2022
Тамари Старовойтенко
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико – синтетичні
вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. |
1.
Тренажер для розчитування: https://www.youtube.com/watch?v=iZKOXEQvwXw 2. Опрац. матеріал у підручнику ст. 84 https://www.youtube.com/watch?v=8ruI5AASzgI Перегляд (від 2:50 – 4:15 ) |
16.11 |
Укр.мова |
Письмо великої
букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання
буквосполучень, слів та речень. |
1.
Переглянути відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=clyU8xRsUWE 2.
Виконати завдання в зошиті. (с.49 , перша половина) |
|
Технології |
Чудо-Юдо
риба –кит Згинання і
складання паперу.
|
Альбом «Маленький трудівничок»(с. 23) |
|
ЯДС |
Аплікації з сухого листя «Акваріум»
|
|
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Аналітико
– синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. |
1.
Переглянути
відео (від 4:16): https://www.youtube.com/watch?v=8ruI5AASzgI 2. Опрац. матеріал у підручнику ст . 85 |
17.11 |
Укр.мова |
Написання
буквосполучень, слів та речень. |
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=L1hz4OZR9lo 2.
Виконати завдання в зошиті (с.49, друга половина) 3.
Ігрові вправи на звук П https://www.youtube.com/watch?v=WjvCavC5qCA |
|
Математика |
Обчислення значень виразів.
Робота з геометричним мате¬ріалом. Побудова відрізка
|
1.
Переглянути відео урок і виконати завдання: https://www.youtube.com/watch?v=SPDosYN47KU 2. Виконати завдання в зошиті.(с. 41)
|
|
Фіз.
культура |
Організовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання
м'яча. Рухлива гра, естафета. |
1.
Виконати вправи з відео https://www.youtube.com/watch?v=Gz7L9x4P3x4 |
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Учимося взаємодіяти |
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU 2. Опрацювати статтю в
підручнику ст. 49-50. 3. Виконати завдання в зош. ст. 42
|
18.11 |
Математика |
Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і
розв'язування задачі. Порівняння чисел. Обчислення зна¬чень виразів (с. 46-47).
|
1. Переглянути та виконати завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=kNgS7LVm7Ak 2. Виконання завдань в зошиті (с.42)
|
|
Фіз. культура |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
Виконати вправи |
|
|
. |
|
з 10.10.2022року
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Звуки
[л], [л'], позначення їх буквою «ел».
Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів,
слів і речень. |
1.
Переглянути
відео (до 3:00): https://www.youtube.com/watch?v=WkH0d3qrrDM 2.
Опрац.
матеріал у підручнику ст . 58 - 59
|
20.10 |
Укр.мова |
Письмо малої букви «л». Підготовчі
графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «л». |
1.
Переглянути відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=L1hz4OZR9lo 2.
Виконати завдання в зошиті. (с.34 )
|
|
Математика |
Число 10. Поняття «десятий».
Склад числа 10. Порівняння кількості об'єктів. Написання числа 10 (с. 26).
|
1.
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=18gY6m1YXEw 2. Виконати завдання в зошиті.(с. 26)
|
|
Фіз.
культура |
Правила
техніки безпеки під час занять з м'ячем. Органі¬зовуючі вправи.
Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Вправи для опанування навичок володіння
м'ячем (вправи з великим м'ячем |
1.
Виконати вправи з відео |
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква
«М». Читання слів і речень. |
1. Попрацювати для
розчитування: https://www.youtube.com/watch?v=RHlpYVILkw4 2. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=JkXZI46RHqc !!! 3. Опрац. матеріал
у підручнику ст . 56 - 57 |
19.10 |
Укр.мова |
Письмо великої
букви «М». Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення. |
4.
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qcDNt6P4EaQ 5.
Виконати завдання в зошиті. (с.33 ) |
|
Англ.мова
|
|
|
|
Технології |
Різнобарвний льодяник.
Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну.
Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника
|
Робота з пластиліном. Альбом «Маленький трудівничок»
(с. 17) |
|
ЯДС |
Виготовлення
ляльки. Робота з тканиною. |
1.
Виготовлення ляльки за зразком в підручнику (с.48)
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Робота з дитячою книжкою. |
1. Опрацювання казки «Цариця осіннього лісу». Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=_0bvThHety0 |
18.10 |
Укр.мова |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати
ознаки осені». |
1.
Переглянути відео урок |
|
Математика |
Склад
числа 9. Написання цифри 9 (с.
25). |
1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=eQQIR53oJ28 2. Виконати завдання в зошиті (с. 25)
|
|
ЯДС |
Шкіра –
орган дотику |
1.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mbVtQTPz3kE 2.
Виконати завдання в зошиті. (с. 28-29)
|
|
Фізична
культура |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди
ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості.
Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
1. Перегляд відео уроку з одночасним виконанням вправ |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Виділення
звука [м] в словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. |
1.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=N7RXC8vWtMQ . 2. Опрац. матеріал
у підручнику ст . 52 - 53
|
17.10 |
Укр.мова |
Письмо малої
букви «м», буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою
«м». |
1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qcDNt6P4EaQ 2. Виконати завдання в зошиті. (с. 28)
|
|
Математика |
Число і
цифра 9. Поняття «дев’ятий». Склад числа 9. Написання цифри 9 (с.
25). |
1.
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=mWIAZmFWd3g 2.
Виконати завдання в зошиті. (с.20 ) |
|
Мистецтво |
Осінній
ярмарок |
1. Музика народна, слова Н. Кукловської «Урожайна»; |
|
Мистецтво |
Осінній
ярмарок |
Виконання аплікації
“Урожай” (кольоровий папір).
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Аплікація з геометричних фігур
«півень» |
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=8q4kjdMt6JA 2. Опрацювати статтю в
підручнику ст. 33-34. 3. Виконати завдання в зош. ст. 14
|
14.10 |
Математика |
Склад
числа 8. Порівняння довжин відрізків. Написання цифри 8 (с. 24). |
1.
Переглянути та виконати завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=5r2WzdEn4Ek
2. Виконання завдань в зошиті
|
|
Англ.мова |
|
|
|
Фіз. культура |
Організовуючі
вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для
розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
Виконати вправи |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Закріплення
звукового значення букви «е». Велика буква «Е». Складання речень за малюнками. |
1.
Переглянути
відео: https://www.youtube.com/watch?v=W8A_Y7ppJUs 2.
Опрац.
матеріал у підручнику ст . 46 - 47
|
13.10 |
Укр.мова |
Письмо великої букви «Е». Написання буквосполучення Ее.
Закріплення вміння писати вивчені букви.
|
1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qcDNt6P4EaQ 2. Виконати завдання в зошиті. (с. 28)
|
|
Математика |
Число і цифра 8.
Поняття «восьмий». Склад числа 8. Порівняння довжин відрізків. Написання
цифри 8 (с. 24).
|
1.Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=uM2Pe1LZl1I 2. Виконати завдання в зошиті.(с. 21)
|
|
Фіз.
культура |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні
вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації.
«Човниковий» біг. |
1.
Виконати вправи з відео |
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука
[е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. |
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=W8A_Y7ppJUs 2. Опрац. матеріал
у підручнику ст . 46 - 47 |
12.10 |
Укр.мова |
Письмо малої букви
«е». Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
1. Переглянути відео -урок https://www.youtube.com/watch?v=qcDNt6P4EaQ 2. Виконати завдання в зошиті. (с. 28) |
|
Англ.мова
|
|
|
|
Технології |
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону.
Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення
аплікації «Рушничок» за зразком.
|
|
|
ЯДС |
Чи
можна все чути за допомогою вух |
1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=XZUH8wm-Y60 2.
Виконати завдання в зошиті. (с.27 ) |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква «У». Читання
речень за допомогою малюнків. |
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=GOCt4BVNci0 2. Опрац. матеріал
у підручнику ст. 48 - 49
|
11.10 |
Укр.мова |
Написання великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
1.
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=WzF4lwamqE0 2. Виконати завдання в зошиті. (с. 29)
|
|
Математика |
Склад
числа 7. Порівняння кількості об'єктів. Дні тижня. Написання цифри 7 |
1.Переглянути відео
урок https://www.youtube.com/watch?v=CioN_TU1bvg Виконати завдання в зошиті.
|
|
ЯДС |
Вуха –
орган слуху
|
1.
Переглянути відео з подальшим виконанням роботи https://www.youtube.com/watch?v=yYkaYlZRbuQ 2.
Виконати завдання в зошиті. (с. 26)
|
|
Фізична
культура |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи.
Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з про¬суванням.
«Човниковий» біг. Рухлива гра. |
1. Перегляд відео уроку з одночасним виконанням вправ |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Укр.мова |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення
звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за
допомогою малюнків. |
. 1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=W8A_Y7ppJUs . 2. Опрац. матеріал
у підручнику ст . 46 - 47
|
10.10 |
Укр.мова |
Письмо
малої букви «у». Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах |
. 1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=qcDNt6P4EaQ 2. Виконати завдання в зошиті. (с. 28)
|
|
Математика |
Число і
цифра 7. Поняття «сьомий». Склад числа 7. Порівняння кількості об'єктів. Дні
тижня. Написання цифри 7 |
1.
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=U8NnYVsz7Lg 2.
Виконати завдання в зошиті. (с.20 ) |
|
Мистецтво |
Дитячі
захоплення |
1. Переглянути урок |
|
Мистецтво |
Дитячі
захоплення |
|
План роботи вчителя початкових класів (4 клас) на період дистанційного навчання з 25.01.2022р.
Старовойтенко Тамари Вікторівни
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Чому козаків називали
запорожцями?
|
1.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8 2.
Опрац.
матеріал у підручнику ст . 36- 38чит, дати відпов на пит. 3.
Завдання в зош.
ст. 15-16 (завд. 1-3).
|
07.02 |
Математика |
Ділення
складеного іменованого числа на одноцифрове
|
1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=pr7vFY2qvdQ 2. Виконати завдання в зошиті. № 194 (усно), № 195, № 196 (усно) , № 197, №
201, 202
|
|
Читання |
Езоп «Собака
та м’ясо» |
1. Читати байку «Собака та м’ясо» в підручнику ( ст. 112-113 чит. в особах)
|
|
Мистецтво |
20.
Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження) |
1. Переглянути відео урок |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Якою була Галицько-Волинська
держава? |
1.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=8q4kjdMt6JA 2.
Опрацювати статтю в підручнику ст. 33-34. 3.
Виконати завдання в зош. ст. 14
|
04.02 |
Математика |
Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове |
1. Переглянути відео - пояснення https://www.youtube.com/watch?v=v6WdOTK4eJY 2. Виконання завдань в
зошиті: № 187(усно), № 188, № 189, №191, № 193.
|
|
Читання |
Позакласне читання |
Лариса Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі
гідність» (Хрестоматія ст.119-123
чит.) |
|
Фіз.
культура |
Вправи з великим
м’ячем. Ловіння і передача м’яча двома руками від грудей на місці та в русі.
Рухлива гра «М’яч у колі» |
Виконати вправи |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Інформатика |
Інструктаж
з ТБ. У якій програмі зручно працювати з таблицями? |
1.
Опрацювати
статтю в підручнику (с. 82-86) 2.
Завдання в зош. ст.26-27
|
03.02 |
Математика |
Залежність зміни частки від зміни діленого. Ділення
складеного іменованого числа на одноцифрове
|
1.
Виконання завдань в зошиті:
№ 180 , № 181, № 182 (письмово), №185
|
|
Укр.мова |
Правопис закінчень іменників
чоловічого роду на -р в орудному відмінку однини
|
1. Опрацювати: Впр. 34, ст.98., впр.35 ст.98,
впр.37, ст. 99
|
|
Фіз.
культура |
Загальнорозвивальні вправи. Метання м’яча у вертикальну ціль на дальність. Рухлива гра
«Захист фортеці»
|
1. Виконати вправи з відео |
|
Технології
|
Модель
дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?» |
Переглянути та виконати
завдання https://www.youtube.com/watch?v=-yenBbOmdaQ
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Чим славилась княжа Київська Русь? |
1.
Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=O6kYNBTrWHc 2.
Опрацювати матеріал в підручнику ст. 31-33 3.
Завдання в зош.
ст.13-14 (завд. 1, 2, 3). |
02.02 |
Математика |
Письмове ділення
круглого багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку нулів у частці |
1. Перегляд відео уроку https://www.youtube.com/watch?v=u4XPSamfxa0 2.
Виконання завдань в зошиті: № 172(усно ), №173 (продовжити обчислення
), № 175, № 178. |
|
Читання |
Езоп «Дроворуб і лисиця» |
1. Прослухати байку Езоп «Дроворуб і лисиц (ст. 112, використавши QR- код) 2. Читати байку
Езоп «Дроворуб і лисиця» |
|
Укр.мова |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини
|
1. Переглянути та виконати
завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=nD10x7Hr5tU 2. Виконати завдання впр.29,
ст.95 , впр. 33, ст. 97 |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Читання |
Літературний проєкт |
Виконати на вибір: 1. Скласти казку або оповідання
у якому буде діалог персонажів із прислів’ями і приказками. 2. Підібрати 5 прислів’їв
чи приказок на побутову тематику, ввести їх в речення
|
01.02 |
Математ. |
Письмове
ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
у випадку нулів у частці |
1.
Виконання завдань в зошиті: № 161, № 162(усно), № 163, № 164,№166
|
|
Укр.мова |
Правопис
закінчень іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини |
Опрацювати завдання
в підручнику: 1. Усно. Прочитати іменники. Визначте число, рід, відмінок іменників кожної групи. (впр.24, ст.92) Зробіть висновок і звірте його з
правилом ст.93 2. Впр. 25 ст. 92 ( виділені слова записати в орудному
відмінку, визначити закінчення) 3. Доповнити і дописати вислови (впр. 26 ст.94) 4. Виконати
завдання впр.28 (ст.94)
|
|
Мистецтво |
Створення
пейзажу «Північне сяйво» (монотипія,
акварель, гуаш).
|
1. Переглянути відео з
подальшим виконанням роботи https://www.youtube.com/watch?v=r-d3vnY28Do
|
|
Фізична
культура |
Вправи з малим м’ячем.
Розвиток рівноваги. Рухлива гра : «У горизонтальну мішень» |
1.
Перегляд відео уроку з одночасним виконанням вправ |
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Які народи жили на території
давньої України?
|
1.
Опрац.
матеріал у підручнику ст .28 - 30чит,
дати відпов на пит. 2. Завдання в зош.
ст. 12-13 (завд. 1-4).
|
31.01 |
Математика |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
1. Переглянути та виконати завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=AWyn6lxK484 2. Виконати
завдання в зошиті. ( № 152 (усно), № 153, № 154, № 156
|
|
Читання |
Л.Мовчун «Баба-Ага і козак Невидим» (продовження) |
1. Читати п’єсу Л.Мовчун «Баба-Ага
і козак Невидим» в підручнику ( ст. 107-111 чит. в особах)
|
|
Мистецтво |
Скандинавія
– суворий і загадковий край |
1. Переглянути відео урок |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Які існують міжнародні союзи? |
1.
Опрацювати статтю в підручнику ст. 24-25. 2.
Виконати завдання в зош. ст. 10
|
28.01 |
Математика |
Усне
ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
1. Переглянути та виконати
завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=S3QPCnitf40 2. Виконання завдань в зошиті:
№ 141(усно), №
142, № 144(усно), №145, №148.
|
|
Укр. мова |
Розвиток зв’язного мовлення |
1.
Висловлюю своє
ставлення до персонажів тексту (робота в
зош. ст. 28-31 |
|
Фіз. культура |
Інструктаж з
правил безпеки під час опанування навичками володіння м’ячем . Вправи з
малим м’ячем. Рухлива гра : «У
горизонтальну мішень». |
Виконати вправи |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Інформатика |
Як створювати моделі для об’єктів, які
рухаються? |
1. Опрацювати
статтю в підручнику ст.75-79 2. Завдання в зош. Ст.24-25
|
27.01 |
Математика |
Ділення добутку на число. Задачі подвійне зведення до одиниці |
1. Переглянути та виконати
завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=q8MZ_3T7yiY 2.
Виконання завдань в зошиті:
№ 130 (усно), № 131, № 134(усно), №136 (усно), №137.
|
|
Укр.мова |
Правопис закінчень іменників
чоловічого роду в орудному відмінку однини
|
1. Переглянути
відео https://www.youtube.com/watch?v=eOXaOCYKNao 2. Опрацювати: Впр. 21,
ст.90., впр.22 ст.91, впр.23
|
|
Фіз.
культура |
Підсумковий урок Рухливі ігри за вибором
дітей |
1. Виконати вправи з відео |
|
Технології
|
Іграшка
–годівничка. «Годівничка для синички» |
Виготовлення печива для
птахів 1.) https://www.youtube.com/watch?v=qFwo78XWIco 2.) https://www.youtube.com/watch?v=2qmI1-7uvcU
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
ЯДС |
Тема: Які є символи в різних країн? |
1. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=a5htxbopnZU 2.
Опрацювати матеріал в підручнику ст. 22 – 23 3.
Завдання в зош.
ст.9 (завд. 1, 2, 3). |
26.01 |
Математика |
Тема: Ділення суми на число |
1. Перегляд відео уроку https://www.youtube.com/watch?v=hpYWcprZ56A 2.
Виконання завдань в зошиті: № 119(усно ), №121 (усно ), № 120,№ 123(усно), № 126., №124 |
|
Читання |
Тема: Л.Мовчун
«Баба-Ага і козак Невидим»
|
Читати
п’єсу Л.Мовчун «Баба-Ага і козак Невидим» в
підручнику « ст. 103-106 чит. в особах) |
|
Укр.мова |
Чергування голосних у
коренях іменників
|
1. Переглянути та виконати
завдання відео -уроку https://www.youtube.com/watch?v=VdA68P41ZHA впр.16, ст.87 , впр. 17 (усно), впр.18. |
|
|
|
|
Дата |
Предмет |
Тема
уроку |
Завдання |
|
Читання |
Тема: Е.Бесков «Дідок, що говорив лише примовками»
|
1. Опрацювати «Дідок, що
говорив лише примовками» ст. 100 – 102 (чит., відпов. на пит.)
|
25.01 |
Математ. |
Тема: Перевірка ділення з остачею
|
1.
Перегляд відео
уроку https://www.youtube.com/watch?v=4Cj9MeWMRtE&t=13s 2.
Виконання завдань в зошиті: (№ 106 (усно), № 107, № 108,
№ 109, № 110, № 112, № 114)
|
|
Укр.мова |
Тема: Чергування кінцевих
приголосних основи в іменниках |
Опрацювати завдання
в підручнику:
1. Випишіть
виділені іменники в таблицю за зразком. Позначте закінчення. (впр.13, ст.86) Зробіть висновок і звірте його з
правилом ст.86 2. Виконати завдання впр. 14 ст.86-87 3. Спишіть речення.
Слова, подані у дужках, запишіть у потрібному відмінку. — Вгорі над словами надпишіть
рід, відмінок цих іменників. |
|
Мистецтво |
Тема: |
1. Переглянути відео
презентацію https://www.youtube.com/watch?v=dHPAnE6Bq2E
|
|
Фізична
культура |
Тема: Спеціальні
стрибкові вправи. Стрибок у довжину з
місця. Гра «Виклик номерів» |
1.
Перегляд відео уроку з одночасним виконанням вправ |
Немає коментарів:
Дописати коментар