Зарубіжна література 2022р.


ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  ВЧИТЕЛЯ  ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТЕТЕРСЬКОЇ І.Л.

Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

22.02

6клас

Контрольна робота № 4. Людські стосунки (А. Ґавальда, Джек Лондон, Гаррієт Бічер-Стоу, У. Старк) (різнорівневі завдання).

Виконати завдання контрольної роботи і надіслати у вайбер

23.02

7клас

Артур Конан Дойл «Пістрява стрічка». Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і мораль-них якостей. Доктор Ват-сон як оповідач.

ТЛ: оповідач і розповідач, початкове поняття про точку зору.

https://www.google.com/search?q

https://www.google.com/search?q

с.233-242

24.02

9клас

Урок позакласного читання № 2. Бронте Ш. «Джейн Ейр».

https://svitliteraturu.com/load/zarubizhna_literatura/9_klas/sharlotta_bronte_zhittevij_shljakh/18-1-0-1403

https://www.youtube.com/watch?v=92O1UbZ8_4o

 

24.02

8клас

Мігель де Сервантес Сааведра «Дон Кіхот»  І частина. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, лицарського, авантюрно-пригодни-цького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень.

https://knigogo.com.ua/knigi/don-kihot/

с.252-264, розділи ІУ, УІІ,УІІІ.

252-24.02

6клас

Мацуо Басьо (1644–1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Лаконізм форми й широта художнього змісту хайку.

ТЛ: хайку, псевдонім, підтекст.

https://www.google.com/search?q

https://www.google.com/search?q

с.170-175, вивчити напам»ять 3-4 хайку зі с.172-174

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ  ВЧИТЕЛЯ  ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТЕТЕРСЬКОЇ І.Л.

Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

21.11

Джозеф Конрад (Юзеф Теодор Конрад Коженьовський) (1857 – 1924). «Серце пітьми». «Серце пітьми» – пригодницький роман про мандрівку моряка Марлоу Центральною Африкою.

Прослухати аудіокнигу.

Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

16.11

6 клас

Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів».

ТЛ: повість.

С.76 -78.

https://www.youtube.com/watch?v=oj3jERQgNcs

 

17.11

7клас

Контрольний твір на тему «Твої враження від прочитаного твору «Хлопчик у смугастій піжамі» Дж. Бойна»

Повторити вивчене по темі «Історичне минуле в літературі»(готуємось до контр.роботи)

С.70-119

18.11

9клас

Контрольний твір на тему «Роздуми над сторінками роману «Собор Паризької Богоматері».

Написати твір у чорновому варіанті.

18.11

8клас

Середньовіччя як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур.

Вплив релігії, філософії на літературу і культуру в добу середньовіччя.

Основні жанри середньо-вічної літератури на заході та сході.

 

https://www.google.com/search?sxsrf

 

С.124-125

18.11

6клас

Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі.

ТЛ: сюжет.

https://www.youtube.com/watch?v=FZuadxHqXD0

 

Прослухати аудіокнигу «Острів скарбів» ( Частину І.) Підготувати відповіді на запитання підручника на с.78-79.





01.11

5 клас

Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева».

Утвердження дружби та вірності. Чарівний світ твору.

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-5-klas-nush-hans-kristian-andersen-snihova-koroleva-utverdzhennia-druzhby-ta-virnosti-pereshkody-na-shliakhu-herdy-ii-pomichnyky-592066.html

 

Електронний підручник : оповідання 6-7, с.70-75

01.11

7клас

Друга світова війна у європейській поезії. І. Вайсґлас «Круки».

https://www.youtube.com/watch?v=_4wwTqQRakU

 

с.125-126

01.11

8клас

Публій Вергілій Марон (70–19 рр. до н. е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави.

ТЛ: героїчний епос.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-publiy-vergiliy-maron-70-19-rr-do-n-e-ene-da-zv-yazok-tvoru-z-gomerivskim-eposom-mifologieyu-256073.html

 

с.98-110


Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

24.10

9кл.

Джордж Ноел Гордон Байрон . Відображення духовного життя особистості та суспільства в , історії та культури Європи в поемі«Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і автор : схожість і відмінність.Особливості віршової організації поеми. ТЛ:спенсерова строфа

https://www.google.com/search?q

с.112-118

 

Повторити вивчене про Гейне та Байрона(готуватись до к.р. в п»тницю 28.10)

25.10

5клас

Ганс Крістіан Андерсен «Снігова королева».

Перешкоди на шляху Герди, її помічники.

https://www.google.com/search?q

 

 с.63-70,  третє, четверте і п»яте оповідання  «Снігова королева»

 

https://www.google.com/search?q

 

https://www.google.com/search?q

25.10

7клас

Вальтер Скотт «Айвен-го». Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступ-ністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі.

ТЛ: поглиблення понять про роман (історичний роман).

 

https://www.google.com/search?

 

 

с.98 -119 ( 22- 43 розділи роману)

 

 

 

25.10

8клас

Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Основні жанри давньо-грецької  драми – трагедія і комедія. Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру.

«Прометей закутий». Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий».

ТЛ: трагедія.

https://www.google.com/search?q

 

Повторити міф про Прометея.

 

Есхіл «Прометей закутий» с.84-90

 

26.10

6клас

Ж. Верн. «П’ятнадцяти-річний капітан». Дік Сенд і його друзі.

ТЛ: пригодницький роман, композиція.

https://www.google.com/search?

 

С.63-69розділ 9 «Капітан Сенд»

27.10

7клас

Урок мовленнєвого розвитку № 2. Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка). Зіставлення літературних творів із їхніми втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, театр, ілюстрації та ін.) (усно). 

https://www.google.com/search?q

28.10

9клас

Контрольна робота № 2. Романтизм (різнорівневі завдання).

 

28.10

6клас

Ж. Верн. «П’ятнадцяти-річний капітан». Дік Сенд і Негоро.

ТЛ: пригодницький роман, композиція.

https://www.google.com/search?

 

 

28.10

8клас

Контрольний твір «Основний конфлікт трагедії «Прометей закутий». «Дари» Прометея людству. Ідеї служіння, самопожертви,  свободи.»

Написати твір.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

17.10

9кл.

Джордж Ноел Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда». Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви у віршах Дж. Байрона.

https://www.google.com/search?q

 

https://www.google.com/search?q=

 

с.91-100

 

 

18.10

5клас

Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки.   Ганс Крістіан Андерсен (1805–1875). «Снігова королева».

Боротьба добра і зла в казці.

https://www.google.com/search?q

 

с.71-75

 

https://www.google.com/search?q

 

https://www.google.com/search?q

18.10

7клас

Вальтер Скотт «Айвенго». Поглиблення понять про роман (історичний роман). Початкові поняття про художній час, художній простір. Висловлювання україн-ських митців про В. Скотта, його вплив на розвиток історичного роману.  

ТЛ: поглиблення понять про роман (історичний роман).

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-pogliblennya-ponyat-pro-istorichniy-roman-pochatkovi-ponyattya-pro-hudozhniy-chas-hudozhniy-prostir-vislovlyuvannya-mitciv-pro-valtera-sko

 

с.78--75, с.78-98 (3-18 розділи роману)

 

18.10

8клас

Урок мовленнєвого розвитку № 1 (письмово) Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор.

https://www.google.com/search?q

 

 

19.10

6клас

Жуль Верн (1828-1905).  «П’ятнадцятирічний капітан». Тема духовного випробування людини в романі. Сюжет твору.

ТЛ: пригодницький роман, композиція.

https://www.google.com/search?q=

 

с.56-59

20.10

7клас

Вальтер Скотт «Айвен-го».  Утілення  в  образі  Айвенго  кодексу  лицаря,  художні  засоби створення образу. Образи Ровени і Ребекки.

ТЛ: поглиблення понять про роман (історичний роман).

С.98-113, 22-29 розділи роману.

21.10

9клас

Джордж Ноел Гордон Байрон. Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі (монолог героя, романтичний пейзаж як засіб увиразнення образу, динаміка образу та ін.).

https://www.google.com/search?

 

С.101-111

 

21.10

6клас

Ж. Верн. «П’ятнадцяти-річний капітан». Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

ТЛ: пригодницький роман, композиція.

https://www.google.com/search?q=

 

с.60-62

21.10

8клас

Види лірики в давній Греції й особливості їх розвитку.  

Тіртей (VІІ ст. до н. е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція. 

Сапфо (VІІ–VI ст. до н. е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань.

https://www.google.com/search?q=

 

с.74-76,с.79-81

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Клас

      ТЕМА УРОКУ

ЗАВДАННЯ

11.10.2022

7 клас

Урок мовленнєвого розвитку № 1. Стислий відгук на прочитану літературну баладу (письмово).

Повторити тему «Жанр балади у європейських літературах» Написати відгук.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-stisliy-vidguk-na-prochitanu-literaturnu-baladu-198739.html

11.10.2022

8 клас

Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньо-грецьких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу.

Міфи троянського циклу. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-na-temu-davnohretska-mifolohiia-i-davnohretskyi-heroichnyi-epos-mify-troianskoho-tsyklu-obloha-troi-smert-akhilla-troianskyi-kin-592185.html

 

Прочитат 2-3 міфи троянського циклу

11.10.2022

5 клас

Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.

https://www.google.com/search?q

с.68.

12.10.

6 клас

Мудрість байки.

ТЛ: байка, езопова мова, алегорія, алегоричний образ.

https://www.google.com/search?q

повторити с.42-45 підручника.

13.10

7 клас

Контрольна робота № 1. Вступ. Жанр балади у європейських літературах (різнорівневі завдання).

Повторити вивчене по темі «Вступ» та «Жанр балади у європейських літературах»

https://www.google.com/search?q

с.8-69 переглянути матеріал по темі.

14.10

9 клас

Г. Гейне. Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. «Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів.

https://www.google.com/search?q=

с.73-77 підручника.

14.10

6 клас

Контрольна робота № 2. Вступ. Міфи народів світу. Байки Езопа, Ж. де Лафонтена (різнорівневі завдання).

https://www.google.com/search?q

повторити с.42-47

14.10

8 клас

Гомер та його значення в історії розвитку європей-ських літератур. Міфологічна основа гомерів-ського епосу. «Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. 

https://www.google.com/search?q

 

прочитати уривок із «Ілліади» «Викуп Пріамом тіла Гектора», аналізувати прочитане.

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар