понеділок, 30 жовтня 2017 р.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек



Немає нічого дорожчого на світі,
Ніж щастя жити на Землі,
В здоров'ї кожній квіточці радіти
І посміхатись навіть уві сні.
Безцінний скарб,
Що ми здоров'ям звемо
Із юних літ нам треба берегти,
Адже нічого більше нам не треба,
Щоб тільки всі здорові були ми!










                 Початок ХХІ сторіччя ознаменовано швидким технологічним розвитком, вдосконаленням інформаційних технологій, зростанням кількості інформації, яка щоденно потрапляє до кожного громадянина. Проте не може не викликати занепокоєння наявність статистичних даних,які свідчать про значне погіршення стану здоров'я громадян УкраЇни всіх вікових груп, а головне дітей шкільного віку. Це і є однією з гострих проблем сьогодення.
              Здоров'я школярів  багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і  практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент школа та шкільна бібліотека відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя.
Всеукраїнський місячник шкільної бібліотеки під гаслом   «Шкільна бібліотека за здоровий спосіб життя» в школі дав змогу  учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я. 



Немає коментарів:

Дописати коментар